štvrtok 10. apríla 2008

"Skvelá" skúsenosť so Sharkom



Tak som sa jedného dna rozhodol, že si po dlhom vyberaní konečne kúpim nový mp3 prehrávač. Najviac sa mi pozdával model zo Sharku. Bohužiaľ nemali ho na sklade v meste kde bývam. Bol však na sklade na centrále a v predajni v Nitre. OK, zašiel som do predajne v meste a objednal si ho, veď chvíľu si počkám. Predajca po dlhom premýšľaní sa rozhodol, že dá preposlať prehrávač z predajne v Nitre kde ho mali na sklade. Potom už len povedal, že v utorok to bude, čiže za 3 dni. Ok, fajn.

V utorok som prišiel na predajňu a tam ma predajca privítal zo slovami vraj ho z Nitry zabudli poslať ale že im už písali urgenciu cez mail, mám prísť tak za 2 dni. Stalo sa, mp3 prehrávača stále nikde. To už ma vytočilo a apatického predajcu som doslova musel donúť aby popátral kde do väzí a zavolal do Nitry, bohužiaľ už mali zavreté a nedvíhali, takže nič. Na druhý deň som si tam zavolal sám. Prístup predajcu bol diametrálne odlišný ako v Sharku v Trnave. Bol ústretový a ochotný, ospravedlnil sa, že bol na pracovnej ceste. Zistil však nepríjemnú skutočnosť. Mali však chybu v systéme, na sklade mali iný model ale sľúbil, že zavolá do Bratislavy na centrálu (áno, on osobne a nemusel som ho ani nútiť ako tých trkvasov v Trnave) a ozve sa mi. Aj sa tak stalo a kruciš, smola aj v Bratislave to majú zle poznačené na nete ale vraj to objedná od distribútora a pošle mi to do predajne v Trnave. Super, čo už, tak si ešte počkám.

To bolo v piatok. V utorok som volal zas do Sharku v Trnave a milý chlapík mi povedal, že to nedorazilo ešte lebo v Nitre robia neschopáci. Hmm, ok a čo spravili oni preto aby to do Trnavy dorazilo? Poslali dva maily? Hádal som sa s ním asi päť minút, dobre ho zbuzeroval za prístup k zákazníkovi a objednávku som zrušil. Nedalo mi to však, pretože na eshope stále svietilo, že v Bratislave na centrále majú ten môj model na sklade. Nuž som tam v stredu brnkol, či to môžu preveriť. Samozrejme ho nemali avšak doteraz na eshope svieti, že ho majú na sklade. Totálne znechutený touto skúsenosťou som na predajne Shark, s ktorými som bol doteraz spokojný, zanevrel. Neviem na ako dlho ale ak nezmenia prístup k zákazníkovi, tak možno aj navždy. Skutočne robia česť menu Shark (žralok), zákazníkov žerú resp. žerú im nervy.



P.S.: Odkaz na mp3 prehrávač tu

Žiadne komentáre: