Tak som sa jedného dna rozhodol, že si po dlhom vyberaní konečne kúpim nový mp3 prehrávač. Najviac sa mi pozdával model zo Sharku. Bohužiaľ nemali ho na sklade v meste kde bývam. Bol však na sklade na centrále a v predajni v Nitre. OK, zašiel som do predajne v meste a objednal si ho, veď chvíľu si počkám. Predajca po dlhom premýšľaní sa rozhodol, že dá preposlať prehrávač z predajne v Nitre kde ho mali na sklade. Potom už len povedal, že v utorok to bude, čiže za 3 dni. Ok, fajn.
V utorok som prišiel na predajňu a tam ma predajca privítal zo slovami vraj ho z Nitry zabudli poslať ale že im už písali urgenciu cez mail, mám prísť tak za 2 dni. Stalo sa, mp3 prehrávača stále nikde. To už ma vytočilo a apatického predajcu som doslova musel donúť aby popátral kde do väzí a zavolal do Nitry, bohužiaľ už mali zavreté a nedvíhali, takže nič. Na druhý deň som si tam zavolal sám. Prístup predajcu bol diametrálne odlišný ako v Sharku v Trnave. Bol ústretový a ochotný, ospravedlnil sa, že bol na pracovnej ceste. Zistil však nepríjemnú skutočnosť. Mali však chybu v systéme, na sklade mali iný model ale sľúbil, že zavolá do Bratislavy na centrálu (áno, on osobne a nemusel som ho ani nútiť ako tých trkvasov v Trnave) a ozve sa mi. Aj sa tak stalo a kruciš, smola aj v Bratislave to majú zle poznačené na nete ale vraj to objedná od distribútora a pošle mi to do predajne v Trnave. Super, čo už, tak si ešte počkám.
To bolo v piatok. V utorok som volal zas do Sharku v Trnave a milý chlapík mi povedal, že to nedorazilo ešte lebo v Nitre robia neschopáci. Hmm, ok a čo spravili oni preto aby to do Trnavy dorazilo? Poslali dva maily? Hádal som sa s ním asi päť minút, dobre ho zbuzeroval za prístup k zákazníkovi a objednávku som zrušil. Nedalo mi to však, pretože na eshope stále svietilo, že v Bratislave na centrále majú ten môj model na sklade. Nuž som tam v stredu brnkol, či to môžu preveriť. Samozrejme ho nemali avšak doteraz na eshope svieti, že ho majú na sklade. Totálne znechutený touto skúsenosťou som na predajne Shark, s ktorými som bol doteraz spokojný, zanevrel. Neviem na ako dlho ale ak nezmenia prístup k zákazníkovi, tak možno aj navždy. Skutočne robia česť menu Shark (žralok), zákazníkov žerú resp. žerú im nervy.
P.S.: Odkaz na mp3 prehrávač tu
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára