štvrtok 24. januára 2008

Orange problém


Táto udalosť sa stala pred cca 3 rokmi. Bol som na dlhší čas v zahraničí a s domovom som komunikoval hlavne prostredníctvom prepaid karty, ktorú som si tam kúpil a rôznych volacích kariet. Fungovalo to v pohode a bolo to lacnejšie ako volať cez roaming. Zádrhel však nastal a nastal na Slovensku.

Mám 2 paušály na moje meno, jeden mám ja a druhý priateľka. Jedného dňa sa na to druhé číslo proste nedalo dovolať. Skúsil som zavolať na priateľkinu prima kartu a to čo mi povedalo ma šokovalo. Karta proste odmietala fungovať, v telefóne nebol problém lebo v ňom skúšala viacero kariet a fungovalo to. Viem, že sim karty majú určitú životnosť ale táto karta bola ledva pol roka stará! Tak som jej povedal nech s tým uteká do orange a nech sa ozve ako dopadla.

Aj sa ozvala, vraj tam musím ísť ja a že kartu môžu zobrať na otestovanie ale, že to môže trvať aj 2 týždne. No skoro ma prekotilo. Hľadali sme iné východisko a aj sme našli ale nebolo to jednoduché a už vôbec nie lacné. Spravili sme to tak, že som nahlásil stratu sim karty. Čiže nová ma bude stáť 500Sk. Prvý telefonát cez roaming na 905, cca 5 minút, čiže okolo 150sk za celý telefonát. Perfektné, ale čo už? Spísal som žiadosť, podpísal, oskenoval a poslal do orange, poprosil ich nech to promptne vybavia. Ok, nová karta bude do 2 dní ale ouha, kto ju preberie. Priateľke ju vraj nevydajú.

No paráda, ďalší telefonát cez roaming na 905. Dosť podráždený (lebo som tých byrokratov v orange mal už plné zuby) som začal slečnu presviedčať, že volám zo zahraničia v súrnej veci, že sa mi stal taký a taký problém a snažil som sa to maximálne zostručniť. No čo vám poviem, po asi desiatich minútach sa mi podarilo sa s ňou dohodnúť, bola ústretová a kartu pošlú k nám domov a preberie to moja mama. Hurááá, tak sa aj stalo.

Dopadlo to dobre ale dobre pre orange lebo na mne zarobil keď zrátam náklady na novú kartu a telefonáty, no mal som faktúru takmer 3tis sk. A to všetko kvôli tomu, že mi dali chybnú kartu! Na jednej strane arogantný postoj operátora, predajcov a ich byrokratické postupy, že to sa tak nedá a musím všetko ja osobne vybavovať, na druhej strane ústretová pracovníčka na linke 905, ktorá pre Orange zachránila verného zákazníka, pretože keď človek chce tak sa to dá. Kiež by v Orange pracovalo viac takých ľudí.



pošli na vybrali.sme.sk pošli do vybrali.sme.sk

Žiadne komentáre: